Mami å Jag

Mamma : Jag köpte hallonsylt, glömde säga de
Jag: Aa jag vet.....jag brukar äta de på nätterna
Mamma: På NÄTTERNA??? Sover inte du på nätterna eller?
Jag: Neee
Mamma: Du ska ju inte äta på natten
Jag: Men jag är hungrig då ju
Mamma: Om man äter på nätterna....bla bla bla.....

Jag gör en grimars åt mamma å går därifrån

Mamma: Mm jag älskar dig med


Strax därefter

Mamma: Har du ringt till bla bla bla....
Jag: men neee, jag skaaa
Mamma: AA du MÅSTE ringa, de är viktigt bla bla bla....
Jag: Ska jag hjälpa dig med halsbandet eller? ( anledningen till att hon kom in i mitt rum från början)
Mamma: Bara för att du ska slippa mig
Jag: Jaaaa

Någon som behöver flytta kanske haha

Hahaha å nu kom hon in igen med sina skor bara för att hon vet att jag tycker om att prata om skor

Hon är ju så rolig


Kommentarer
Postat av: Emma

Gullig mamma! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback