Måndag

Okej Body Pump passet gick iaf lite bättre den här gången men de är ju fortfarande sjukt jobbigt! Jag tänkte typ gå därifrån flera gånger haha ;) Å de värsta är ju armhävningarna i slutet. Jag kan ju liksom i vanliga fall inte göra en enda armhävning typ å nu ska man göra de efter att man har lyft den där stången upp å ner 300 ggr och är helt skakis i armarna!

Å sen att tjejerna runt omkring mig väger 20 kg mindre och är as duktiga gör ju inte saken bättre haha

Men jag va iaf där och gjorde mitt bästa. De är de viktigaste =)

Pussss


Kommentarer
Postat av: Tessan

hahhaa alltså fy fan ens armar! bodypump passen är inte att leka med alltså! :P



du vill inte vara med i world class nya tävling förresten? man ska ju skapa lag och träna så mycket som möjligt under två veckor för att ha chansen att vinna 2000:-...haha, i need a teammate (-;



puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback