Söndag

Jo jag är sämst på att blogga  :P kan inte säga att jag ska bli bättre på de heller. Man kna ju ändå inte skriva de man vill och de man känner eftersom de är lite för privat så bloggen känns ju ganska onödig kan man ju tycka. Jag vet att många andra skriver allt om sina liv, men jag är inte riktigt sån som delar med mig om mitt "privatliv". Istället skriver jag ner tankar och känslor på lösa papper som jag rotar fram ur lådorna och som bara jag har tillgång till. Och en sak ska man veta, att de finns alltid någon eller flera som gottar sig i att man mår dåligt och de är bara ju bara vidrigt, sånna människor kan ju bara ta å försvinna eller nåt. Så de är också en anledning till att jag inte skriver.

Ikväll var iaf Emzo här, vi skrattade ihjäl oss åt solsidan och pratade om allt som händer i våra liv just nu=)
Och hon ska va hemma i 10 veckor =) Tjihooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback