Torsdag

Jag tror inte Annie uppskattar när jag ligger i soffan å sjunger medans hon pluggar haha =) Igår kom jag också med idén att jag ska sjunga isn´t she lovley och ain´t no sunshine på deras bröllop. Det uppskattades inte heller av Annie ;) Undra om det kan vara för att jag har den kassaste rösten i världen haha....hmmm ;)
Nu blir det lunchis dags innan vi ska gå ut å sola oss bruna och få ännu mer fräknar ;)
En snygg morgonbild på mig hahaa
Btw så är jag väldigt nyfiken på om det är någon som läser min blogg men inte känner mig?? Eftersom det står att jag har besökare från så många olika städer!
Inte för att de skullle va konstigt på något sätt utan vill veta för att jag är så nyfiken =))

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag Läser!!! =D

...fast mig känner du ju i&fs!



Du får Hemskt gärna Sjunga på Mitt Bröllop om Du vill!!!

DO IT, Snääääälaaaa, en Vacker Serenad till Syster & P

Det tycker Jag va en Bra Idé!! ^^

Tänk på saken, du ha till Nästa Sommar att Öva!!



Vi måste btw ta en Kväll snart...

Gå igenom lite Teman, Färger, Blommor & Outfit's... typ:

vad gillar du & vad vill du ha för klänning...

vad tycker du Jag ska ha för Klänning...

...och 5o:11 andra saker!!)



Hoppas Allt e Bra!?

Saknar Dig MASSOR!!!!!!!!!



Hälsa Annie & Amanda!

Hörs Snart!

;o¤ PÖSS ;o¤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback